Nurkemal 2,5 sene önce ilk hamileliğimi öğrendiğim gün birdaha ağzıma bile sürmedim. Bıraktıgımdan beri de kendimi çok daha iyi hissediyorum nefes alma şeklim bile değişti. Şimdi içenleri görünce bu kötülüğü kendime nasıl yapmışım diyorum. Bıraktıktan sonra daha iyi anlıyorsunuz uzun vadede sonuçları gerçekten korkunç hem siz hem de bebeğiniz için. İnşallah kolayca bırakabilirsiniz.