Brnaren Kızlar merhaba 35 haftalığız bugün birkaç kere karnım yamuldu şekilden şekilde girdi ilk hamileliğim olduğu için tecrübem yok bu durum normal mi doktor kontrolüm haftaya napacağımı bilemedim
annevebebek17 Brnaren 33 haftaligim benimde ilk hamileliğim ve aynısı oluyor canım 😊 ordan oraya şekil değiştiriyor karnım
yagmur_annesi Brnaren 😀😀 belli acemisin kendini sagda yada solda topluyor o tarafa ceviriyor yeri daracik rahat edemiyo yazik 😍
defne55 Brnaren hahaha bende 35 haftaligim benim bayadır öyle sağ tarafım çürüdü resmen inip şişmekten😂😂😂
nilaylaylaylay Normal annesi korkma. Şu an bunu yazarken bile benim deli kız içerde aerobik yapıyor. Karnım oyun hamuru gibi 😄
Brnaren Ozge2441 tabi ki yazarım ancak sanmıyorum döndüğünü az önce aşağıya bir minik tekme yedim sanırım🙈
yagmur_annesi Brnaren ben şuan 37 haftaligim biraz daha seninki buyusun dirseklerini ayaklarini bile ayırt ediceksin belki cok karnini ittirirse parmaklarini bile dışardan sayabilirsin😊😍
NMK Kaç haftada bir doktor kontrollerine gidiyorsunuz kızlar?ben 35. Haftadayım en son 34 teyken gitmiştim doktorum 37. Haftada gel dedi geç deil mi??
NMK Kaç haftada bir doktor kontrollerine gidiyorsunuz kızlar?ben 35. Haftadayım en son 34 teyken gitmiştim doktorum 37. Haftada gel dedi geç deil mi??
defne55 NMK bende en son 32 gittim doktorum 36 da gel dedi ondan sonra 2 haftada 1 olacak canım normal bence