Serife07 MeryemYilmaz şimdi mesaj attım bende doktoruma canım büyüme ağrısı korkma dedi bende o haftalar da olunca korktum ara ara sanki bian çıkacak gibi oluyor hemen geçiyor
MeryemYilmaz [bilinmeyen] çok canım sancı değil de hafif hafif ağrı böyle iki gündür oluyo sürekli değil ara ara neden sence ?
ZeynepFatih Lekelenmen yok ise telaşlanma ağrı ve batma olması normal rahmin genişlediği için bebeğinin hareketlerini kontrol edebilirsin ☺
MeryemYilmaz ZeynepFatih ZeynepFatih canım ben hissediyorum ama çok fazla değil ilk ya tam bilemiyorum arada pot pıt vuruyo gidiyo çok şükür yokta insan bilmediği içim merak ediyo kötü bişey mi diye işte ☺
ZeynepFatih MeryemYilmaz seni çok iyi anlıyorum benimde ilk hamileliğim 20+5 iz bizde ara ara ağrılarım oluyor göbeğimde kasığımda vs ama bebeğin hareket ettiği sürece telaşlanma Allah’ın izniyle sağlıklıca gelsinler ☺
ZeynepFatih MeryemYilmaz evet daha doğmadan kendilerine bağlıyorlar Allah kucağımıza Almayı da nasip etsin ☺🙏
MeryemYilmaz ZeynepFatih amin canım inşallah sağ sağlim alalım kucağımıza hareketleri nasıl nasıl hissediyorsun ?
ZeynepFatih MeryemYilmaz ilk 16. Hafta da hissettim kalp atması gibiydi ama şuan tekme olarak hissediyorum 😍 o vurdukça bende dokunuyorum tekrar vuruyor oyun oynuyoruz diyebilirim özellikle akşamları daha fazla oynuyor 🙊
ZeynepFatih MeryemYilmaz benim de Çarşamba günü randevum var gireceğim bakalım kaç dakika sürdü ☺ Ve renkli mi verdi ulturasonu 🙈
OrjnalPeri Ay pardon 🙂 alt taraf diyince benim kafalar gitti. Bende de oluyor. Tekmelerken özellikle tık tık diye sanki alta da vuruyor. Tekmelerin keyfini çıkarıyorum ben de ☺