SeydaaYlmz Njlaa canım eczaneyi aradım ben daha gelmemiş bizim buraya ben ankarada oturuyorum ama sende bi sor istersen eczaneye başka yerlere gelmiş çünkü aşılar
SeydaaYlmz Njlaa canım eczaneyi aradım ben daha gelmemiş bizim buraya ben ankarada oturuyorum ama sende bi sor istersen eczaneye başka yerlere gelmiş çünkü aşılar
SeydaaYlmz Ceylin96 kadın doğum doktoruma söylemiştim bi sıkıntı olmaz demişti açıkçası öyle deyince göğüs hastalıklarına da gitmedim o yüzden geri ama sen bi sor kendi doktoruna zaten sürekli kullanmıyorum çok daralırsam sıkışırsam kullanıyorum canım ben
begumseker Ben de yaptırıcam hatta sağlık ocağında reçete olarak yazdılar aşıyı ama kasım ayında gelicekmiş beklemedeyim🤷🏼♀️