Njlaa Arkadaşlar malum kış gelmek üzere ve benim doğumda ocak ayında inşallah ben her sene grip olurum bi kaç kere ve aşı olurum ama şimdi hamile olunca karar veremedim acaba hamilelik döneminde grip aşısı yaptıran var mı?Yaptırdıysanız herhangi bi sıkıntı hissettiniz mi?
[silindi] Njlaa bende Salı günü yaptıracam. Ama aşılar hemen bitmiş sanırım . Biz 1 ay önceden ayırttık kendimize gelince sakladı bize arkadaş. Doktor da önerdi yapabilirsiniz dedi . Yaptıktan sonra bi kaç gün dikkat etmemiz lazım ama .
SeydaaYlmz Njlaa ben astım hastasıyım her sene aşı yaptırıyodum zaten doktoruma da sordum yaptırabilirsin dedi yaptırcam bende
Pinarars Özellikle doktorum yaptırmamızı öneriyor. Bende ocakta doğum yapacağım inşallah. Ama eczaneye dün gittik birkaç tane yeni aşı gelmiş onlarda bitmiş, asıl kasımın ilk haftası gelecekmiş. Çok geç ama mecbur bekleyeceğim
Njlaa Pinarars benim doktorumda önerdi bi kaç doktorun daha fikrini aldık yaptırın diyorlar ama çevremde hamileyken yaptıran hiç olmadığı için arada kaldım bende
Duyguluuu Kızlar bana da doktorum yaptırma dedi dedim yaptirabilirmiyim çok zor atlatıyorum dedim ama
Njlaa Demirleblebi ne zaman yaptırdınız yani kaçıncı haftaydınız?herhangi bi yan etki gördünüz mü acaba?
Demirleblebi Njlaa 33. Haftadayım daha bugün yaptırdım. Şimdilik bir etki yok, bir kaç gün sonra tekrar yazarım.
Njlaa [silindi] evet aşılar bu sene geç geldi gelende hemen bitiyor.bnm doktorda önerdi hatta doğum sonrası az da olsa bebeği de koruması varmış kışın ortası olunca da doğum korkuyorum hem benim hem onun grip olmasından..
Ceylin96 SeydaaYlmz canım astım hastasına özellikle öneriliyor grip aşısı bende yaptırdım geçen gün sen astım için ne kullanıyorsun ?
SeydaaYlmz Ceylin96 eczacı haber vercekti gelince bende yaptıracaktım ama unuttu galiba sabah gitcem bi hemen. 3 tane hava bi de hapım var ama hapı kullanmıyorum sadece havaları kullanıyorum
Njlaa SeydaaYlmz canım yaptırdığında bana bilgi verirsen sevinirim..karar verebilirsem haftaya yaptırmayı düşünüyorum yoksa da zaten ben kasımda direk grip olurum kesin..
SeydaaYlmz Njlaa canım eczaneyi aradım ben daha gelmemiş bizim buraya ben ankarada oturuyorum ama sende bi sor istersen eczaneye başka yerlere gelmiş çünkü aşılar
SeydaaYlmz Njlaa canım eczaneyi aradım ben daha gelmemiş bizim buraya ben ankarada oturuyorum ama sende bi sor istersen eczaneye başka yerlere gelmiş çünkü aşılar