Esesennn benim de sabaha karşı 4 buçukta olmuştu uykumdan uyandırdı o kadar ki bi ağrı parol ictigimde hafiflemişti sizde neden geçmedi bi acile gidip ekg falan cekseler bende çekmişlerdi bise çıkmamıştı çok şükür usutmussunuzdur mutlaka hamilelikte kas ağrısı oluyormuş bi de ebem demişti