Tbberk canim sen 29 martta dogurdgunda tam 40 haftan olmus oluyo o yuzden yani seni 40 dan hesaplio normal dogum yapicagini varsayiyo doktorlar ben 38 de alincagi icin 30 31 mart dogum egerki normal yapsaydim bnim tahmini dogum 12 nisan ☺ ins anlatabilmisimdir ne demek istedgmi ☺