2 yıllık evliydim bebek istiyorduk tiroit ckti ilaç almaya başladım ve adetim duzensizdi izmirde oturuyorum memleketime gittim yozgata bulantılarım oluyordu annem seni doktora goturcem dedi ve gitmeden bide hamile çıkıyormuşun dedi doktora gittik hamile oldugumu öğrendim o kadar zor geçiyordu ki bnm icin 1 sene boyunca istedik olmadi cok şükür bin şükür rabbime nasip etti annem de rüyasında görmüş doktra gitmeden bi kız bebeği malum olmus kızımızı bekliyoruz sonsuz şükürler olsun ki 24+4 deyiz 😊