Lindam Hakikaten cahil cahil konuşan insanlara ne diyeceğimi bilemiyorum. Bunlar hep sen hamilesin iki canlısın ye kafasından kaynaklanıyor. Ben 24. Hafta ölçüm sonucu öğrendim öğrendiğimde 3 kilo almamıştım normal bir gebeydim yani; Tamamen genetik sebeplerden ( babaanne dedem diabetic) çıkmıştı belli ki 1.5 ay hep şeker ölçtüm. Ne dokunur ne dokunmaz o kadar iyi biliyorum ki ve hiç iki canlı gibi yemedim yani; ne vakit gereğinden fazla yesem uyku halinden kalkamadım yataktan. Düşün sen dışarda şekerden etkilenirken bebiş içerde ne yapsın. Şeker ölçüm cihazı önerdi mi dr un bilemiyorum ama drunu dinlemekte fayda var