Lindam Ya bende de gebelik şekeri çıktı bebek olduğundan daha kilolu doğuyor dikkat etmediğimiz zaman ilk duyduğumda ağzıma sürmedim tatlıyı ama zaten oturup löp löp tatlı yemiyoruz gün boyu eğer şeker oranı yüksek bişey yiyorsam yanına mutlaka süt içiyorum şeker oranını dengeliyor. Endokrin benim gözümü çok korkuttu öyle bir diyet listesi vermişler ki bebeğin ihtiyacı olan hiçbir besine yer yok. Normal bir insan bile yapamaz 4 kilo verdim onun yüzünden yazık günah yırttım attım listeyi şekerimi kendim kontrol altında tutmaya çalışıyorum bu kadar abartılacak bişey değil bazı doktorlar hiç önermiyo bile🤦♀️