Shdaa ben vitalede Koray beye gidiyorum. Daha 8. Haftadayız yolun başındayız ama karşı komşumu da Koray bey doğurttu ağustos sonu , gayet memnun kaldı. Birkaç arkadaşım daha doğumundan memnun olduğunu söylemişlerdi. Aynı hastanede Taner beyden de çok memnun olanlar var..