Bebickom bence tam terside olabilir bende kiz annein guzelligini alir diye biliyordum ama 2 oglum var onlarda cok lekelenmisti yuzum boyunlarim
Simdi kizim oldu 4 gunluk ne sisti ne lekelendi herkes byuzunde bi guzellik var diyordu 😊
Bende prenses dogurdum