Bebickom tam tersi, ilk iki kizimda suratim hic degismedi, ne sislik ne sivilce patronum derdi digerleri gibi yüzün gözün sismedi hic nur yüzlü derdi😂 ama suan 3. Hamileligim sivilce eksik olmuyor, cinsiyet bilmiyorum ama erkekse demekki onunla alakali diyebilirim ozaman