Guldenece_2525 bugun yaptirdim ben . Aksam 22:30 dan sonra bisey yemedim . Bugun sabahta 8 :30 da hastaneye gittim ac olarak. Once kan aliniyo parmaktan ve koldan sonrasin da sana 75lik glikoz veriliyor onu iciyosun. Aradan 1 saat geciyo tekrar kan veriyosun. Bir saat daha geciyor tekrar koldan kan veriyosun toplamda 3 kez koldan 1 kez parmaktan kan aliniyo. Hepsinde de ac olmak zorundasin . İlac kullaniyorsan bu islemler bittikten sonrada ac olacagin icin biseyler yemeden once ilacini alirsin sahsen ben ole yaptim. Sukur benim seker testim normal cikti.