Mjgntnrkl asıl yaptırmazsanız ve şekeriniz varsa bebeğiniz şeker hastası olur bende yaptırmakta kararsızdım doktoruma çok güveniyordum gerçekten süper bir kadın doğumcu ve yaptırmamı istedi 6. Aya kadar bel ağrısı kasık ağrısı hantallık uyku hep tembeldim millete sorsan kız bebek uyku yapıyormuş neyse 75 ml yüklemede şekerim sınır üstü çıktı tabi hemen diyete başladım ve cihaz aldım şeker ölçümü için 2 hafta hiç düşüremedim şekerimi şimdi 45 gün oldu ve 5 kilo vermişim çok şükür düşürdüm sadece şekeri çıkardım hayatımdan sağlıklı ve doğru besleniyorum o kadar hafifledim rahatladım ki salondan wc ye zor yürürken şimdi kendimi hamile gibi bile hissetmiyorum bebeğim çok hareketli boyu uzun kilosu yerinde benim naçizane fikrim eğer bir gebe hamileliğinin en başından beri meyve dışında asla şeker tüketmiyorsa sağlıklı ve ölçülü besleniyorsa yaptırmasın ama ben iyiki yaptırmışım diyorum yoksa bebeğim boşu boşuna şişecekti belki erken Doğum, zorunlu sezaryen, geçmeyen sarılık hatta anne bebek ölümlerine kadar gidiyormuş şeker yüksekliği..