Rukiyealtay Bende 12+4 oldum bir şey soracagım ikili test olmasak oluyormu olunca sonuc değişmiyor değilmi aldırmak dışında Allah korusun
ds06 mavera bence de bulunabilir,aslında 11 .haftadan sonra belli oluyor ama doktorlar biraz daha temkinli😊
Zhre Mehtap20 benim gaz problemim aksamları oluyor genelde gece uyutmayacak kadar kötü oluyorum bazen evde tur atıyorum 😒
Poncik77 Zhre benimde oluyor 6 aylık göbek oluşuyo bende resmen şişlik gerginlik oluyo ağrı da yapıyo 😔
dilara123_ 12+1 geçen perşembe ikili testi yaptırdım kıza benziyor ama net değil dedi umarım bu hafta gösterir♥️🌸🌸
ds06 Semashn99 aslında genelde erkek gibi görenler daha erken paylaşıyormus ama ,bir sonraki kontrolde hepimizin ki netleşir 😍
ds06 Poncik77 benimde öyle oluyor bazen 5-6 aylık gibi hissediyorum kendimi bazen de hiç göbeğim yok gibi sürekli gel gitli
Deletedmom315 ds06 bizde bugün 13+4 olduk maşallah cinsiyeti Yüksek ihtimalle erkeğe benzetti ama 1 ay sonra net söylerim dedi bakalım 💃🏻