Babybel sizi korkutmak istemem ama ben bayadir bu enfeksiyonla uğraşıyorum once 500lk Antibiyotik kullandim gecmedi suda eriyen 3 gece arayla kullanılan toz saşelerden ictim 4 5 tane gecmedi 10 tane sabah akşam 1glik antibiyotik igne oldum yine tekrarladi kasiklarima adet agrisi gibi agri bacaklar ve bel agrisi arttı karnim kasilmaya bebegi vajinada hissetmeye basladim korkudan ağrıdan ölecektim en son ve suan yatisim yapildi agir bir ilac aliyorum bugun tahlili tekrarladik ve degerlerde cok düşme olmamış sakin kalmak ne mümkün 37 38 haftaları görebileyim diye Allaha yalvariyorum o yuzden Allah hepimizin yardimcisi olsun ve dr unuz tedavi icin bisey verince evham yapip almamazlik yapmayin ben yapmadim ama direnc gosteriyor umarim sizdeki hemen geçer 🙏