YesimPrvn O haftalarımda ben de su içemedim 1 ay boyunca hem de haziran ayıydı😓 kabus gibi günlerdi çünkü inanılmaz su içen biriyim normalde ama içtikçe kusuyordum serumla ayakta kaldım maalesef... açık çay içine limon sıkıp içebiliyordum akşamları o kadar... tansiyonum düşük olmasına rağmen iyi geliyordu en azından biraz sıvı almış oluyordum..