MrsClk ben bu gebeliği den 6 ay önce kimyasal gebelik yaşadım 7 sene istiyorduk en son olmicak heralde dedim umudumu kestim Bi anda mucize gerçekleşti şehir dışına çıkmam gerekiyordu evime geri döndüğümde hamile olduğumu öğrendim e tabi ilk heyecan her yerde paylaştım 😐 sonradan kimyasal olduğunu anladık ama tevekkülü bırakmadım olursa olur olmazsa olmaz diyorduk hep eşimle 6 ay sonra tekrar hamile kaldığımı öğrendik ilk 2 ay kimseye bisey demedik korktuğumdan çünkü çabuk nazara gelen Bi insanım daha yeni yeni ufaktan yakınlarım öğreniyor 🙈 Allahım isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın biraz uzun oldu hakkını helal et 🤭🤭😍😍