Semashn99 Kızlar 11+5 günlük hamileyim yarın kontorlüm var cinsiyetini söyleme ihtimali var mı doktorun siz kaçıncı haftalarda öğrendiniz ?
Deletedmom0089 Semashn99 yaaa bende 11+5 benimde kontrolüm haftaya cuma sabırsızlıkla bekliyorum gösterir inşallah cinsiyeti bebeklerimiz 🙏🏻🙏🏻
Emos_64 Semashn99 Söylese de bu haftalarda yanıltıcı olabiliyor canım çok heveslenme, 13. haftada büyük ihtimal erkek demişti dokturumuz oğlum diye sevmeye başlamıştık sonra kızımız olacağını öğrendik 😂😃
Deletedmom2224 Semashn99 tahmin eder ancak ama oda yanıltabilir 😊 14 16 arası cinsiyeti öğrenebilirsiniz 😊
Semashn99 Deletedmom0089 insallah canım gösterir bebişlerimiz öneli olan saglikli olması hic farketmez cinsiyeti ama ne oldugunu bilmek istiyorum 🌸
Gribulut Bir ihtimal var ama yanılma payı ola bilir tabi 16. Hafta en net hafta tabi bazen kapatıyorlar o zaman bile göremiyorsun yani cinsiyet 12. Haftadan sonra doktorlar söylüyor zaten önemli olan pozisyon 😊 Çikolata ve vişne suyu için bi 10 dk önceden öyle girin
Sabirsiz_Anne Bende 11+5 de öğrendim ikili tarama testinde doktor %90 kız dedi 🥰🥰 bakalım Bi dahaki kontrolde ne dicekler ama benim içime hep kız doguyordu zaten 🤗🤗
MrsClk Sabirsiz_Anne canım ultroson görüntüsü var mı o haftanın 😊 bana da 2 haftadır kıza benziyor diyorlar ama kesin konuşmuyorlar bakmak istedim 🤭