[silindi] benim kürtaj olduğum hastanede doktorumda çok iyiydi belki onunda etkisi vardır ama zaten anestezik birşey veriliyor damardan tam anestezi ilacıda değilmiş Uyandığında ağrı sızı herhangi birşeyin olmuyor. Kanaman başlamış oluyor sadece. Kürtajdan sonra iki gün kadar hafif ağrım oldu ağrı kesici içtim. Antibiyotik vermişti düzenli kullandım. 3/4 günde az az kanamam oldu. Bir hafta sonra kontrole gittiğimde herşey yolundaydı. Bir adet geçir sonra tekrar denemeye başla demişti doktorum ama ben adet olmadan tekrar hamile kaldım😊 şuan 27 haftalık hamileyim. İçinizi karartmayın rabbim hakkınızda hayırlısını versin.