Yavuzum1202 Benimde rahmim ters bu şekilde evlendıgımın 2. Ayında hamile kaldım sorun yasamadım ve normal Doğum yaptım zaten doktor doğuma kadar rahim normal hale dönüyor demıstı bi sıkıntı yaşamadım rahim terslıgınden
Yavuzum1202 2cocukluana_ oğlumda yaşamadım ama kızımda ilk haftalar kahverengi lekeler yaşadım dinlenınce gecti doktor ciddi bisey olmadığını söylemıstı
2cocukluana_ Yavuzum1202 ben de dinlendim hep ağır birşey yapmıyorum şimdilik iyiyiz bakalım ama bir yandan korkuyorm
Yavuzum1202 2cocukluana_ korkma canım yicek ekmeği varsa dünyaya gelir Allah yeterki iştesin bende cok korkmuştum ama suan 30 haftalığız