2cocukluana_ dün gittim 26 haftalık hamileyim rahmimin bu şekilde ve erken doğum riski olduğunu söyledi ben de fitil kullanıyorum bizim isteğimiz 32. Haftaya kadar gelebilmesi dedi uzanıyorum hep ağır kaldırmak vs yok tutabildigimkz kadar tutacaz bebeği senin gibi olup da 39 haftaya gelen gebelerim de var dedi Allah’a emanet olsun yavrularımız insallah zamanında gelirler