damlac YesiMert ben 8+0 ım bugün. 1 buçuk kilo verdim canım. Ama hiç takma böyle şeyleri, sağlıklı olsunlar yeter kilolar alınır verilir 😊
YesiMert damlac senin mide bulantilarin var demekkki bende hic bir belirti yok sadece yorgun ve halsizim uyuyorum. Çok şükür bulantı yaşamadım
Busrakorkmaz1616 damlac mıde bulantısındamı? benım mıde bulantm yk ama ıstahsızlık var bıse uıyesm gelmıyo
damlac YesiMert bugün daha iyiyim ama hep öğürüyorum canım ya sorma. Ama geçer bugünlerde. Herşeyine razıyız 😊
YesiMert damlac aynen oylee ne gelirse razıyız. Çok farkılı duygular yaşantıyo daha minicik olmasina ragmen. 😍 hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım bebeklerimize insallah.
Dua_mucizem damlac aynıyız seninle cnmm bende göğüs hassasiyeti dışında çok belittim yok bazen tereddüt ediyorum bise mi oldu diye 😕 mide bulantılarım ara ara oluyor
Dua_mucizem Tgb2310 belirti yaşamayan tek ben miyim diye içim içimi yiyordu insan kendini dinliyor hep acaba diyor belirti olmayınca