azizeguneyy Eşimle beraber dükkanı kapattık eve dönüyorduk yolda gelirken altıma sıcak bir şey aktı aşkım dedim sıcak bir şey aktı dedim oda bana çişin gelmiştir dedi 😂😂😂 eve geldim bir baktım kahverengi nişan ama nasıl mutluyum şuan şükürler olsun vaktim yaklaşıyor. 36+4 haftalığız kız bebek bekliyoruz çok mutluyum çok♥️♥️♥️♥️ bu nişandan sonra sizce kaç gün yada kaç hafta sonra doğururum sizce fikriniz var mı? bebek baş aşağı normal doğum pozisyonunda😊
SedaveSusam azizeguneyy kişiden kişiye değişiyo canım bu yarında başlayabilir doğum haftayada sen eksiklerini kontrol et sağlıkla alırsın inşallah kucağına
elifzeynebinannesi azizeguneyy kuzum doktorunu aramadın mı, agrini evde cekmek isteyebilirsinde bi tavsiye al canim yine doktordan, ne zaman geleyim, simdi neler yapmaliyim, endiselenecek birseyler var mi gibi, Rabbim saglicakla kucagina aldirsin bebegini insallh.
Kumsalinannesii azizeguneyy Nisan’ım geldiği gün Doğum yapmıştım ☺️☺️ Sancılarını takip et bir avazda doğurursun ins 🙏 Sağlıklı shatli gelsin ins 🙏
Gundogdu azizeguneyy değişir kuzum benim sabah 4de nisanim geldi oglen 2 de dogurdum 38 haftalikken hayirlisiyla kucagina alırsın inşallah
azizeguneyy SedaveSusam bütün hazırlıklar tamam birazdan tekrar kontrol edicem eksikler var mı diye o kadar mutluyum ki çok şükür yaa darısı bütün hamilelerimizin başına 😍😍 doğumun yaklaştığını biliyorum artık dahada hazırlıklı olucam
azizeguneyy elifzeynebinannesi doktorumun numarasını almadım ki hiçç randevu alıcam en yakın zamanda hastaneye gidicem 😇😇😇
Skn23 azizeguneyy bence harika zamanlama ya😁 36 favori haftam benimde 😂😂 bendede olsa bende çok sevinirdim 😁 ama kişiden kişiye değişiyor canım belki yarın belki 3 4 gün sonra 😁 ama inşallah bende senin haftalarda gelir hayırlısıyla 😂😂😂
elifzeynebinannesi azizeguneyy tamam kuzum, o zaman hazirliklarini yap, sancin, suyun falan gelirse en azindan acilden giris yaptir, ay insallah hayirlisiyla kucagina al canim, saglikla gelsin insallah, benimde 12 gun kaldi nasip artik, cok sevindim senin adina :*
Zeyno16 Kızlr yatyodum ayağa kalktım bi anda su boşaldj şuan hala damla damla da akıyo suyum geldi sizce korkym
Zeyno16 TubaKorkmaz nişan nasl oluyo ki. Geçen 2gün önce mukus denilen sarımtrk katı akıntı geldi omuydu acaba.
Daphne Zeyno16 Gebe okulunda ebe hafif kanlı sümüksü bir akıntı demişti. Kan da olmayabilir. Nişandır o.
Hamilebiranne azizeguneyy yaaaa çok sevindimmm darısı benim başıma canım yaaa ne güzel nasılsın sancın falan var mı?
Merve3 Iki gun once nisanim geldi bugun sabah 11de suyum geldi aksam 9da hastaneye geldim suNda hala hastanedeym sancilarim yuzde 30beklioruz bakalim☺️☺️
rukiye-02 azizeguneyy benden bi hafta öndesin darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah bizde görecek miyiz o günleri 🤩 doğurunca mutlaka doğum hikayeni yaz
Minikkuzuma Oo bende aynı tüm 36+6 toplanmış beni de heyecanlandırdın hadi bakalım inşallah tek avazda kolay doğumlar olur ☺️
defne55 azizeguneyy ayyyyy kendim olmuş gibi kalbim atmaya başladı valla🤭🤭 darısı benim başıma inşallah canım hayırlısıyla al yavrunu kucağına en kisa zamanda 😊❤