dedimolabilirrr Zelihaertek ayrıntılı ult. İçin ona gitmiştim 2 ay önce falan çok ilgisiz ve donuktu hastaları dinlemiyordu bile o yüzden tercih etmem o doktoru canım
dedimolabilirrr Raziye26 Zehra bebek nakipoğlu polk. Sanırım bende bi bakayım çok teşekkür ederimm ☺️
Zelihaertek dedimolabilirrr bilmiyorum bizimle gayet ilgilendi ama ben bebek için gitmemiştim düşükten sonra gitmeye başladım ilgilendi bir sorun yaşamadık
dedimolabilirrr HappyUmm ben gebelik okuluna gitmiştim belviranlıdaki ebeler veriyordu eğitimi ve biz doğumu yaptırıyoruz demişlerdi ve ebeleri çok iyi bence canım