dedimolabilirrr Canım bende özele gidiyorum anıt refika SELİMOĞLU doktorum çok iyi ama devlet hastanesine gecicem nedeni ise anıt hastanesinin yeterli doğum kuvez müdahale ve çocuk doktoru yok bende önyargiliydim ama 15 temmuza gitmeye karar verdim devlet te özel oda tutuyorsunuz ve her konuda size ve bebeğinize müdahale edebilinecek yeterli herşey var hastane araştırırken bunlara da dikkat ediniz 💕😉