kaan Duygu19031903 benim oğlum doğana kadar o kadar çok döndü ki defalarca kordonu dolanıp tekrar çözüldü. Normal yanı gün içinde bile defalarca dönebilir yaşadım ben 😁
Aynurnaz benim de 25.haftada bas asagi duruyor dedi dr dikkat et fazla ayakta kalma dedi suan ne durumda bilmiyorum kontrole gittiğimde soracağım arada aşağıya baskı da yapıyor
Duygu19031903 Aynurnaz bana öyle demedi de seninle aynı durumdayım. Bende asağıfa basko hissediyorum bazen . Ama ayakta kalma vs demedi
Duygu19031903 Benay10 canım öyle sancım olmuyorda. Tek kasıklarım ağrıyor o kadar. Sancı da ağrımıki ben bilemiyorum hiç ysamadım
Beyzanurlina Duygu19031903 28. Haftada bizimde öleydi başı aşşadaydı 31 haftalıgız başı yukarda sımdıde aşşa baskı yapyo cok fena ayaklarıyla vuruyo heralde 🙈🥴