Duygu19031903 sancı belden başlar sonra kasığa gider zaten kasığa ağrı girdiğinde bi offf dedirtiyor baskı değil ama ayaktayken ağrı çekersin baskı pek hissedilmiyor o Esnada bir de banyo yaptığın halde ağrın devam ediyorsa dakika tut düzenliyse zaten doğum başlamış demektir korkma sancı olduğunda gittikçe artar hep aynı olmaz ağrılar sen sakin ol acaba sancım olacak mı dersen vücuduna sinyal gönderirsin olmayan ağrıyı hissedersin sen sakin ol yat dinlen ama ağrın yattığında da geçmiyor hala ağrıyorsa doktoruna görün ama genelde bebek aşağıda olduğunda baskı ve ağrı oluyor yürüyemezdim ben valla az koşmadım doktora