Asyanin_annesi Biz 37+3 olduk kasik ve karin ağrısı disinda sıkıntı yok dogum yaklasiyor heyecan ve korku var 😄
Hllhnm Asyanin_annesi ben normalde 36 haftalıgım ama bir hafta önden gidiyor bakalm nezaman gelırse☺️
Ozge3747 Asyanin_annesi Nis Hllhnm Ben de 37+6 oldum. Cuma günü sezeryan olacağım. Bebek hareketleriniz nasıl bu haftalarda?
Bsrkrgz Asyanin_annesi benimde 37+3 yarın kontrolüm var şuan ara ara kasılmalarım oluyor onun dışında başka bişey yok gibi
Asyanin_annesi Ozge3747 benim bebeğim cok hareketli normalde yavaslarmis son haftalarda benim tam tersi oldu😊
Ozge3747 Asyanin_annesi Ne güzel o zaman, benim bebeğim gerilme, dayanma vs şeklinde hissettiriyor 2 gündür kendini. Dün nst de sıkıntı çıkmadı ama doğuma bir gün kalmasına rağmen çok panik oluyorum ben 😔
Ozge3747 Nis Benim de öyle. Gerilme, dayanma şeklinde hissediyorum. Bir günüm kaldı doğuma ama çok panik oluyorum. Yarını da geçirebilsem başka bir şey istemiyorum.
Asyanin_annesi Ozge3747 canim hic panik olma Allah cok buyuk yardim eder kendini de bebisini de strese sokma :) bu arada ozel değilse kendi isteginle mi sezeryan olacaksın
Ozge3747 Asyanin_annesi Valla çok moral oldunuz 2-3 gündür iyice panik oldum. İnsan her gün her gün hastaneye de gidemiyor🤷♀️Umarım bir sıkıntı yoktur. Bebeğim tüp bebek, öncesinde rahşmden geçirdiğim operasyonlarım var ama öyle olmasaydı da isteğe bağlı sezeryan olacaktı canım. 😉Bir doğurabilseydim başka bir şey istemiyorum.
Ssedaxx Ozge3747 sende serklajlıydın dimi canım bende 37+2 Pazartesi Doğum şekline karar vericez dikişlide Doğum zamanında alıcaz dedi heyecanla bekliyoruz 🙈 sanada allah kolaylık versin inşallah hemen sağ saglim kavuşursun
Asyanin_annesi Ozge3747 Ne demek canim benim hepimizin ortak ve cok guzel bir isteği var yavrularimiza sag salim kavusmak su gibi olsun doğumunun oncesi ve sonrasi insallah 😊 dogumdan sonra yazmayi untma merak ederim
Ozge3747 Ssedaxx Evwt canım serklajlıyım, Cuma günü sezeryanım var. Benim de Doğumda alınacak dikişim. Psikolojik olarak çok yıpranmış durumdayım bir günü geçirmek bile zor geliyor bana. Amin çok teşekkğr ederim canım, inş hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
Ssedaxx Ozge3747 şöyle düşün biz bugünleri görmen için herkesten daha fazla savaştık sabrettik yıprandık ama sona geldik çok şükür sadece bebeğine odaklan ona kavuşucaksın biticek bende çok korkuyorum ama aşmalıyız çünkü bugünü çok bekledik