Gamzelim06666 hayır canım o sürede verdiğim sadece 3 kiloydu benim insülin direncimin normale dönmesi hamile kalmamı sağladı hatta çok yakın bir arkadaşım hemşire bana polikistik overde hamile kalma şansın da çok yüksek iki günde bir düzenli şekilde ilişki olmasını söylemişti ama onu denemeye gerek kalmadı bu arada insülin direnci 2,5 üstü olması hamileliği zorlaştırırmış beraberinde de tiroid (tsh) değeri onu etkiler kan tahlillerini yaptırmanı tavsiye ederim ❤️