SeherrG pkoyum insülin direncim tavan. 16 yaşından beri her gittiğim doktor erken evlen hemen çocuk yap doğal yolla olmaz dedi. Hiç evlilik çocuk vs hevesim yokken 21 yaşımda eşimle tanıştım 23 yaşında evlendim. Eşim 1 yıl korunalım dedi. Olmaz dedim benim rahatsızlığım yüzünden geç kalamayız nasıl olsa olmayacak dedim. Bana hemen evlen çocuk yap diyen doktora gittim 1 yıl korunmasız ilişki olmadan bişey yapamam git kilo ver dedi gönderdi. Endokrine gittim bebek istiyorum diye sen önce kilomu ver bu kiloyla hamile kalsan da düşer zaten dedi gönderdi. Kilo veremedim yoyo gibi 3 verdim 5 aldım sürekli. 1 yılı doldurunca akıllarına smear testi yapmak geldi, yüksek riskli lezyon çıktı. Kolposkopi, biyopsi, tekrar tekrar kontroller derken 1 yılım daha geçti. En son üniv. Hastanesinde özel profesöre gittim. 1 ay içinde ameliyat etti, şimdi sigarayı bırakıp kilona dikkat ediyorsun. 6 ay sonra tekrar smear sonra çocuk tedavisi serbest dedi. Sigarayı bırakamadım, kilo veremedim. Kilom 100 ile 106 arası gitti geldi. 6 ay sonra doktoru aradım, hastaneyi bırakmış bulamadım. Başka hastaneye gidip temiz raporunu aldım şükür. Derken çocuk için yine devlet hastanesine gittim tahlil bile yapmadan git kilo ver diye kovdular. Özele gittim umutsuzca, doktor sadece ultrasonda yumurtalıklara baktı ve klomen verdi. 3 ay kullan, hamile kalınca gel dedi. Nasıl yani, bu kadar mı dedim. Evet git bu ilacı kullan, görüşürüz sonra dedi gönderdi. Ne kilo ver dedi, ne başka bişey. Bu da başından savdı diye düşündüm. Bir umut başladım klomene. İlk 2 ay olmadı, olmucak herhalde dedim. Kullanmıcam 3.ay dedim. Eşim 1 ay daha dene lütfen yapmadık demeyelim dedi. Kullandım, şu an 28 haftalık hamileyim. Ne düşük riski yaşadım, ne kilomla ilgili problem yaşadım. Çok şükür rahat bir gebelik geçiriyorum. Sadece gebelik şekerim çıktı 2 hafta önce, onu da diyetle kontrol altına aldık. O olmaz diyen, git kilo ver diyen, bi an önce evlen çocuk tedavisine başla diyen doktorlar yüzünden ağladığım geceler, yaşadığım acılar geçti ama yarası hep içimde. Ya olmazsa diye ne bekarlığımı ne evliliğimi huzurla geçiremedim. Pes etmemek lazım, evet belki kilo verseydim daha çabuk olurdu belki de olmazdı. Bilemem. Ama umudumu baltalayan her şey ve herkesten uzak dursaydım keşke diyorum şimdilerde. Her şey nasip bi yerde de.. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻