Zelss
Ben 11 haftalikken gitmeye basladim suan 16. Haftamdayim dusuk tehlikem ve kanamam oldugu icin her hafta kontrole gidiyorum simdiye kadar 4 ayri doktora muayene oldum hepsindende cok memnun kaldim cok iyi ilgilendiler her sorumu cekinmeden sordum her hafta gittigim icin ayni doktora gidemiyorum oyle bi sorunu var sadece degisiyor sureklu ama hepsi ayni ilgi ve alakayi gosterdi