Melike_18 orada doğum yapıp memnun kalmayan duymadım şimdiye kadar kendimde Takibimi orda yaptırıyorum zekai tahirden önce den beri ve memnunum da bu insanlar en azından işlerini yapıyor diğerleri sırf paran için gülüyor yüzüne birde öyle düşün çok ciddi bi durum olduğunda da risk bile almadan devlet hastanesine de gönderebiliyorlar özel hastaneler🤷🏻♀️ Konfor bakımından da çok sıkıntı yaşamazsın diye umud ediyorum Allah yardımcın olsun 😌 tecrübelerini sonrasında bizimle paylaşırsan doğru bildiğimiz yanlışlar varsa bizde bilgi edinmiş oluruz dediğim gibi ben kötü bi şey duymadım şehir hastanesinde doğum konusunda☺️ İnşallah sende sağlıcakla doğumunu yapar kurtulursun ve memnun kalırsın bize de tavsiye edersin iyisiyle kötüsüyle paylaş ki biz de Bilgi sahibi olalım lütfen😘😘