@Kbrbrl Teyzem de 90'larla hamile kalıp 105 civarı kilo ile normal doğum yaptı sorun yaşamadı, çok hareketlidir, atiktir. Ancak size tavsiyem doğum sonrası kilo vermek için azmetmeniz. Sağlığınız için kilo vermeniz. Emzirirken kilo verirsiniz. Sütüm olsun şunu yiyim bunu yiyim demeyin sakın. Benim ailemde kadınlar tontondur hamilelikleri daha tontondur, genetik anlamda hepimiz kiloya müsaitiz. Sağlığım için dikkat ediyorum. Kimsenin dediğini takmayın. Kilo çok büyük bir psikolojik sorun benim ailemde en hassas olduğum konudur, sürekli anneme teyzelerime diyetisyen arar onlara destek olurum, kimsenin lafını takmayın. Sadece ve sadece kendi sağlığınız için kendinize güvenin sağlıklı ve dengeli beslenin, kadın herşeyi yapar kilo vermek de neymiş.