Syma95 kusura bakma ama burda hem terbiyesizlik hem uslüpsuzluk var. Verir yada vermez bu kimseyi zerre kadar ilgilendirmez ancak bu hem kendisini hem karşısındakini telkin etmektir peki sizin yaptığınız nedir? zayıf hamile kalmış yada zayıf hamileliğinizi tamamlamış olabilirsiniz ama o yorumu yazma hakkını size kim veriyor? karnınızda can taşıyorsunuz bir ah alırsam dönüp dolaşıp beni bebeğimi bulursa diye hiç mi düşünmüyorsunuz? Zayıf hamilesiniz belki tamam kaç haftalıksınız bilmiyorum ama Allah göstermesin o çocuğun daha şimdiden karnınızda şeker hastalığı eğilimi olup 4,5-5 kg doğup türlü sıkıntılarla karşılaşmayacağını biliyor musunuz? Yada bir arkadaş belirtmişti günün birinde Allah göstermesin yataga tutağa düşüp kortizonlu ilaçları alıp 250 kg olmayacağınızın garantisini mi aldınız bir yerden? Ve en önemlisi belki bu insanlarda bu kiloları bu ve bu gibi sebepler yüzünden alıp veremediler içlerinde bir yara var. Kimse kilolu bir kadın olmak istemez. Görüntü açısından geçtim sağlık açısından hiç hiç istemez. Ancak troid şeker vs bir sürü hastalık yüzünden kilo asla veremeyen bir ton insan da var. Biraz önünü arkasını düşünün söylediğiniz şeylerin kalp kırmayın heleki karnınızda bir çocuk taşıyorken başka bir hamilenin ahını asla almayın. Hiç yorum yapmayarak öyle bir üslupsuzluk ta yapmamış olurdunuz, birde böyle deneyin