hseda ZAsk ne saçmalıyorsunuz allah aşkına 1 günlük bebeğin nesini hissedecen ya 😂 hamile kalırken gelen belirtileri hissetmek o . Bebeği hissetmek değil 😂
ZAsk hseda Çok sağol tatlım. 😂 Tabiki hissetmedim, şakaya veriyoruz. 2.oğluma hamileyim 16.haftalarda hissettim. Ama hissedenler var. Sen ne zaman hissettin? @Guguk 🤪
Guguk ZAsk hhah şakaya kurban gitmek Ahahaha ay karnım ağrıdı 😃 ben 16+5 de hissettim ilk ama bilemem hissederim ben 😂
CanselMayis 6 hafta cok erkekn hissetmdk için ben 23 haftayım 20 ve 22 haftada hissetmeye basladım ilk gebelilte geç hissedersin çünkü ama 2. 3. Olursa o zaman 15 16 haftada hissedersin daha bebegin hiçbir uzvu olusmadı bile hissetmek için cok ama cok erken