Neslihannn_022 Kızlar ilk gebeliğim çok acemiyim 6 haftalık hamileyim ama bebegi hiç hissetmiyorum biraz bilgi verebilir misiniz
Minikmucizem_ Neslihannn_022 6. Haftada bebek kalpte ibaret nokta kadar bisey zaten hissedemezsin. 18. 19. Haftaya kadar beklemen gerek hatta bazilari 22. Haftada falan hissediyo yolun daha cok uzun :)
Deletedmom2224 Neslihannn_022 6 haftalikken zaten bebek hissetmeniz mümkün değil anca 1 cm filandir o 😊 20. Hafta itibariyle hissetmeye başlarsınız
Hilaliko Neslihannn_022 canım ben 21 haftalığım ılk gebelıgım daha 1 haftadır hıssedıyorum😍 sen dusun gerısını
begumseker Benim de ilk gebeliğim. 19-20. Haftalarda anca hissettim. Daha çok erken sizin hissetmeniz için🙃
Neslihannn_022 Peki kızlar doktor son adet tarihin ne zaman diyor ya başlangıç günü mü yoksa adetin bittiği günü mü söyleyecez çok acemiyim çok
Gizemebrr Neslihannn_022 başladığı günden hesaplanıyor canım 15+4 bazen hissediyorum bende ama ikinci hamileligim ilkinde geç hissetmiştim
Cigdem07 Neslihannn_022 Canım daha hissetmemen normal ben 19. Haftamda hissetmeye başladım net olarak :) merak etme sende hissedeceksin yakın zamanda
Guguk ZAsk oluşurken hissetmek aman yarabbim bu nasıl bir armağan 🙏🏻 Bu irilik baştan geliyor zaten bende öyle :)
Deletedmom133 Neslihannn_022 istanbul canım ya ablamda yeni hamile adı neslihan da dedim acaba sen o musun diye nerde oturuyorsun yazdım 🥰 hayırlı olsun bebegin sağlıcakla al inşallah
hseda ZAsk ne saçmalıyorsunuz allah aşkına 1 günlük bebeğin nesini hissedecen ya 😂 hamile kalırken gelen belirtileri hissetmek o . Bebeği hissetmek değil 😂