Sedakemali bende 12 haftalık ken 2 li teste gittim doktorum %60kıza benziyor dedi 17 haftalık ken gittim 3lü test için o zman %90 erkek dedi haftaya tekrar gel o zaman netleşir dedi dün gittim 18+6 günlük ken oğlum olıcak tam net söyledi ama ayrıntılı ultrasonda net belli olur o zaman alırsın mavi mi alıyosun kırmızı mı alıyosun dedi