BusraMece Kızlar bebekleri ters olanlar kaçıncı haftada sezeryana alindiniz birde suyunuzun gelmesini mi beklediniz yoksa gün mü verdi?
Esmylmz BusraMece Ben 38+4 ü hala dönmesini bekliyorum. 40 a kadar beklicez. Daha erken sizin için dönme ihtimali var. Acele etmeyin derim.
NhLpRn BusraMece 39da oldum gün verdi suyun gelmesini beklemez doktor çünkü ters bebekte kordon sarkması olma ihtimali var au gelmesi tehlikeli acil gitmek gerek
Leylaa76 Ayse_Gul çok çabuk gün vermiş benimkide o civarlarda tersti 36 ncı haftada gittiğimde dönmüştü ..
BusraMece Ayse_Gul benimde oyle ya suyu uygun ama bu saatten sonra biraz zor dedi doktor. Pazartesi gunu randevum var acaba gün verir mi?
Ayse_Gul BusraMece vermesi lazım canım aslında benim bide erken Doğum riskim var nstde kasılmalarım çıkıyor 36. Haftayı geçmesini bekliyoruz
esrakahveci Yaaaa bende 33+4 yim hala dönmedi bebeğim 34 haftalıkken doktora gitcem gün verir heralde
pinarsvcn esrakahveci benim 35 inci haftada döndü bebeğim evde mekleyerek yürüyün bebek hareket ederken ben öyle yaptım🙈
BusraMece Ayse_Gul cok sukur bende sanci falan çıkmıyo ama su son 2 gundur ara ara karin ağrısı ve kasilma cok vuruyo
gulee46 benim kizimda hep tersti gün almistik ama bebisim 10 gün önce geldi sancim oldu suyum patladi ve acil sezeryana alindim
Nur-ak BusraMece Dönmesi için özellikle birşey yapmadım sanırım onlar dönmek için zamanını bekliyor içinizi ferah tutun ☺️
BusraMece Ayse_Gul cikmiyo heralde hic oyle bisey demediler sadece sanci yok gayet guzel dediler 1 kez bağlandım nst ye zaten
Esmylmz BusraMece Döner İnşaAllah. Egzersizleri yaparsanbelki dönmesine yardımcı olursun. Daha haftası çok iyi dönmesi için. Kilo da almadan döndürebilirsin belki.