Fdle diyetisyenle devam edebilirsin. Ve çok kilo aldığını belirtirsen ona göre bir yol çizer. Cidden çok fazla almışsın. Üstelik son aylarda daha çok alınıyor. Frene basman lazım.
Meyveyi iki porsiyon ye (mesela ben günde iki adet kayısı ve bir adet muz ile kapatıyorum) ekmeği tam buğday ye (günde en fazla 2 dilim ye öğün başına) pilav makarna tatlı tüketme. Tüketeceksen de ekmek ve meyve hakkının yerine tüket. Ben böyle ilerleriyorum 19+3üm 69 ile hamile kaldım 70,6-70,8 gibi gidip geliyorum