@Fdle merhaba canım ben de 22 haftalığım 1 ayda 3 kilo almışım benim de doktorum epey kızdı ve gün içinde yediklerine karışmıyorum ama akşam 8den sonra bi tane mandalina bile yememelisin dedi ben onu uyguluyorum akşam yemeğinden sonra sadece su ve şekersiz çay içiyorum kilomu korumaya başladım şimdilik sen de deneyebilirsin😇