Bernagurses Deletedmom19 Ne guzel Allah sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin. Belinde agri basladimi canim benim cok agri oluyorda
Betussss Minnaksercecik martın 20sinden snra doktora gidicem canm ama ikiliye girmeyi düşünmüyorum eger sadece bebeğin down sendromlu oluşuna bakılıyorsa,aldırmayı düşünmediğim için girmekten vazgectm canım
Minnaksercecik Ahhh kızlar sise sorum olacak doktora gittim bugün bebişi görünce unuttum göğsünüzün ucunda et beni gibi birşey çıktı mı
Deletedmom19 Bernagurses kasıklarımda oluyo arada bir benim mide bulantılarım var hala kusuyorum sen de durum nasıl
1Derya 8+1 benimde 💞 😇 tahmini 15 ekim bakalım Rabbim hepimiz sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
MGK 1Derya aynıyız bende 8+1 15 ekim 😀 ama benimki geç döllenme ultrasyonda 6 haftalık görünüyo kalp atılını duydunuzmu siz
Betussss Seherrr kız seher kaç gündür aklımda sen vardın,eger o düşündüğüm seher sensen tabi🙈İlk zamanlar doktor mol gebelik diye sürekli söylüyordu o seher senmiydin?