Frdvs Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım 50 mg sonuc 172 cıktı doktor 140 altı olması gerekirdi haftaya gelin 100 mg tekrar yapalım dedi ben 2. dozu yükletmek istemiyorum sonucu böyle cıkanlar nasıl bir yol izlediniz
tgbasaritas Frdvs ben de de aynisi oldu. 100luk yaptirdim sonrasinda normal cikti bi sorun yok su an.
tgb123 Frdvs benim de 50 lük 166 çıktı 4 5 gün diyet yaptım yani dikkat ettim sonra 100lük yaptırdım sonucum normal çıktı.doktor hamilelik boyunca dikkat edeceksin dedi.
Ozican Frdvs 50 mg yüksek çıktı diğerlerini yapmaya gerek görmedi ve gebelik şekerim var dedi diyet yapıyorum 1 aydır
GamzeTopcu Frdvs benim 1.saat 234 2.saat 160 çıktı , dahiliye ve diyetisyen tarafından takip edilmeye başlandım, Doğuma kadar full diyet yapıcam çok zorluyo ama mecburum, 32. Haftadayım sabrediyorum bebeğim için 🤲
Sweetblonde88 İlki yüksek cıkınca ikinciyi yaptılar bana da diyetle mi insülin ile mi devam edeceksiniz karar verirler.
Edaa3595 Neden 100 yapıyor 75 lik yapsın öyle söyle özel le gidiyosan söyle doktoruna. Bende 2. Defa yükleme yaptırma canım yediklerine dikkat et bol su iç yürüyüş yap şekeri hamur işini kes normal ekmek yerine tam buğday ekmeğini tüket düzeliyor şekerin benim de yüksek çıktı ben dikkat ediyorum şükür düzeldi böylede devam edicem Allahın izniyle 🙏🏻🌸
Frdvs Edaa3595 bende öyle düşünüyorum özele gidiyorum 2. istemedigimi söyledim senin ilki kaç çıkmıştı
Edaa3595 Frdvs benim yüksekti canım açlık 95 1. Saat 193 2. Saat 137 çıkmıştı direk diyet dedi bana doktorum
Frdvs tgb123 ben ikinciyi yaptırmak istemiyorum 50 mg bile etkiledi beni kötü oldum ama yediklerime dikkat edicem onu konuşcam doktorumla
Frdvs Edaa3595 ikinciyi önermedi dimi direk diyet dedi bana neden ikinic dozu yüklemek istiyo anlamdım yaptırmıycam ama
Edaa3595 Frdvs evet canım 2. 'yi yapalım demedi dahiliyeye yönlendirdi ordan diyetisyene gittim anne karnında başladı kızımın diyet serüveni anlıyacağın😂😂
Temelailesi Aclik 92 1. saat 178 2. saat 161 cikti 75 mg. lik yuklemede zaten dikkat ediyordum suyum fazla diye ama diyetisyene yonlendirdi. 15 gun sonra tekrar aclik tokluk son 3 aylik seker bakilsin dedi ama seker yuklemesi degil normal aclik tokluk sekerine bakilacak.
Frdvs Temelailesi benim 50 mg da cıktı bu değerler😞 sen nasıl besleniyorsun peki nelere dikkat etmem lazım
Edaa3595 Frdvs şekeri çıkardım canım hayatımdan ekmek olarak tam buğday ekmeğini yiyorum sebze ağırlıklı besleniyorum tabi tavuk et balıkta yiyorum ara öğünlerimde meyve yanında ceviz fındık vs yiyorum beraber diğer ara öğünde süt ve süt ürünleri yanında yine ceviz fındık fıstık ne varsa elinde öyle yani şekerli meyveleri hazır gıdaları çikolata vs yasak patates ve mısır yasak bunlar direk şeker olarak vücuda giriyormuş böyle işte canım
Temelailesi Frdvs diyetisyene yonlendirdi beni. Unlu hersey yasak. Pirinc bulgur patates sekerli hersey yasak. Ara ogunler tane hesabi sabah 1 bardak ayran ve 2 avuc leblebi sadece. Ogleden sonrada 5 findik yada 2 ceviz ve 2 porsiyon meyve ama bana 1 porsiyon yetiyor. 1 porsiyon da mesela yarim ayca kucuk yesil elma gibi. Belli meyveleri yiyebiliyorum. Ekmek sadece siyez ekmegi yada cavdar o da ogun basi 2 kucuk dilim. Sabahlarida bol yesillik yarim domates 1 kucuk salatalik 1 yesil biber 5 zeytin 1 yumurta. Oglen ve aksam ya salata ya yogurt (4 kasik) ya sebze ya et. 15 gun dikkat ettim biraz dustu. Bebek 10 gun ileride ama hala ilerliyor
Temelailesi Frdvs buraya resim nasi yukleniyor bilmiyorum ama diyetisyen ornek beslenme tablosu verdi meyve porsiyonlarini verdi mail atabilirim yada nette de ornek tablolar var ama keainlikle disina cikmayinca duzeliyor bi nebze. Ben zaten dikkat eden sekerli yemeyen biriydim ama yine de boyle yuksek bebek de seker dustu ama 2 gun daha one gecmis 15 gunde
Ozdenoz Benimde dün 50 mg da 182 cıktı yüksek dedi doktor, yarın tekrar yapılcak ona göre bi yol izleyeceğiz. Bence yaptır, neden yaptırmayasın ki ? ha 3,4 dilim baklava yemişsin ha onu içmişsin ne farkı var. Yine yüksek çıkarsa ona göre diyet listesi verirler dikkat edersin. Yaptırmadan kafaya göre dikkat ederim ya deyip geçmek büyük cesaret bence. Doktor yönlendirmesi ve kontrolünde olmak çok daha sağlıklı. Riske atılacak bi konu değil. Banu çiftçi’nin şeker ölçümünün önemiyle ilgili videolarını izleyin isterseniz belki daha kolay ikna olursunuz.
Frdvs Ozdenoz henüz şeker yüklemesi yaptırmamış arkadaşların gözünü korkutmak istemiyorum detay verip her bünyede farklı olur gerci ama beni mahvetti bugün içtiğim şey
0biranne Aclik 113 1. Saatim 264 2. Saatim 203 Insulin öncesi 2 hafta diyet deneyip işe yaramazsa iğne baslancak şimdilik diyet ise yarıyor ama asla dışına çıkmamak lazım 1 kere çıktım 3 gündür yüksek dengelemeye çalışıyorum şekeri yükselten en büyük faktör ekmek bu arada beyaz ekmeği kesin diğerindense 2 dilimden fazla yemeyin yiyince hemen fırlıyor Şeker
Gulfem07 Frdvs kesinlikle farklı.Bende yanımda annemi götürdüm miden bulanacak,basın dönecek kurabilirsin falan dediler.Zaten açtım çilekli glikoz içtim çok güzeldi valla açlığımı giderdi 😂bir şey olmadı bana.
0biranne Frdvs evet 75mg yukleme yapıldı ve dahiliye doktoru diyetisyen e yönlendirdi 1 hafta sonra kontrolde diyet ise yarıyor Diyetle devam dedi eger kontrolden cikarsa insuline baslicaz dedi pazartesiye kadar dengeyi tutturamazsam insulin baslicakmis maalesef