Emelcskndgn Güzel anneler kaçıncı haftadasınız, biz 14+4 teyiz...cinsiyetleri öğrendiniz mi, karnınız çıkmaya başladı mı😊 biz henüz öğrenemedik 16.haftada öğrenicez inşallah🤗 Allah sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi...
Songul1107 Emelcskndgn ben 16-0 olduk bi hafta sonra cinsiyet öğrencez İnşallah karnım daha çıkmadı sizin çıktı mı
busra-mutluanne1 Emelcskndgn 14+0 ız bizde😊 bugün karnıma iğne gibi bişeyler batmaya başladı birden bi yarım saattir böyle olan var mı hiç
Emelcskndgn Songul1107 çok hafif çıkı artık pantalonlar sıkıyor, hamile pantalonu alıcam😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
olidam62 Songul1107 songül hanim birsey sorcam 18+4 olduk bzde ama bi kac gundur bebisn harektlerni hissedmyrm bu durum norml mi ?
Mumsyuk Ben 12+4 deyim karnimiz bence 4 aydan sonra cikar kilo da almadim:) asiri mide bulantim var ve devam ediyor :(
Emelcskndgn Mumsyuk benim çok hafif çıkmaya başladı, herkesin farklı oluyormuş sanırım... 😞 ben sanslıyom sanırım ilk hamileliğin ve hamileliğinin başından beri ne midem bulandı ne de kustum. Hiç bir şey olmadı yani çok şükür sorunsuz sıkıntısız geçiyor hep😊
Mumsyuk Emelcskndgn benimde ilk hamileligim ama cok kusuyorum :( anneden gecermis annemde boyleymis benim.
Onunannesi 15 haftalıgız bizde hafif hafif cıkmaya basladı ama kilo hiç almadım tam tersi dört kilo verdim
Esmagunca Songul1107 göbeğim var hafif aynen çok verdim aman sağlıklı olsunda hiç önemli değil benim kilom
Songul1107 busra-mutluanne1 Benim de oluyor oyle hissetmeye başlayacağız sanki o yüzden mi acaba tahim büyüdükçe bebek hareketleniyor