Ennaaaa ben hiç zeytin yagı sürmedim doktorum zeytin yagı sür dedi agır kokuyor liearac aldım bitirdim sonuçta hafifte olsa yine çatlıyoruz sebamed aldım krem gibi yaglı bırakmıyor ve bebe yagı ile beraber sürüyorum göbek sivri gittigi için karnımın üstü çatladı tm ortadan son 1 günüm kaldı