CerenAkbulut Ennaaaa bununla ilgili yüzde 85 tane post açılıyor. Aratma yerine yazarsanız görebilirsiniz. Aynı şeyleri tekrar tekrar yazıyoruz.
Beyzanurlina Ennaaaa bebe yagı kullanıyodum nıveanın çatladım liarac krem sıparıs verdım aylarda sür sür çatla sınır oldum
Ezgi90 Ennaaaa frei öl kullanıyorum aynı zamanda liearac kullanıyorum. 32.haftamdayım hiç çatlak oluşmadı ama son haftalar oluşuyormuş çatlak o yüzden işe yarayıp yaramadığı hakkında bir şey diyemeyeceğim 🙁
Edamurat94 Ennaaaa ben banuo yapmadan once zeytin yagi suruyorum her yerime biraz bekleyip banyo yapiyorum banyodan cikincada vazalin suruyorum insaallah olmaz benimde bakalim diyer yaglar hep tuylenme yapiyo
Betus45 Ben bebe yağı ve kakao yagi kullandim canim ama yinede çatladim doktorum en son bi krem onerdi almadim cünku catlacagim kadar çatlmistim zaten😂bence kisiden kisiye farkediyo
Baloglum93 Ben dün eczaneden badem yağı alicaktim akrnim için badem yağı kıllanma artışı yapar dedi eczana illa bitkisel bişi kullanmak istiyorsanız hindistan cevizi yağı kullanın dedi
Derderya A101 de vazelin marka krem var bebek icin olanini aliyorum icinde hindistan c. Yagida var dustan snra onu suruyorum cok nemli tutuyo bebegimede pisik kremi olarak onu kullanicam fiyatida cok uygun 15 tl
Ilkbebe 38 + 5 oldum kızlar başlangıçta bebe yağı kullandım bir şişe . Şimdide 3. Kavanoz hindistan cevizi yağındayım . Lierac krem de aldım. Onu da sürüyorum arada ama pahalı olduğu için çok elim gitmiyor açıkçası 😂 çünkü doğum sonrası 1 ay kullanmak gerekiyormuş o zamana da kalsın istiyorum Hindistan cevizi yağlarım bime gelenlerden 150 gram.
yorumcuanneniz Ilkbebe lierac bende aldim kullandim ama 2 tane cizgim oldu 😝 dogumdan sonra neden kullanmamiz lazım ki
Ilkbebe Bilmiyorum arkadaşım doğum yaptı sonrasında çatlamış 40 ı çıkmadan. Göbeğimiz iniyor ya herhalde o aşamada da elastikiyetini desteklemek gerekiyor diye düşündüm ben.
Ilkbebe Hindistan cevizi yağı sürünce biraz göbüş açık gezmek gerekiyor hemen emilmiyor. Lierac hemen emiliyor bende . Doğum sonrası ev zaten curcuna olacağı için öyle dolanamam diye lieracı yetirmeye çalışıyorum. İnşallah çatlamadan bitiririz 😊
Edamurat94 Ilkbebe tuylenme icin yaptiginiz bisey varmi zaten benim bide tuylu bi yapim var onlari kulanirsam bilmiyorum artik ozellikle bikini bolgesi icin
Ilkbebe Ama herkes dökülüyor doğum sonrası diyor. Ama ben sabredemedim bekleyemedim. Sürekli açıp duruyoruz doktora filan. Üstüne bide eş dost göbekten sevmeye çalışıyor