mfrb1 hiç moralini bozma canım ben 2 yılın sonunda hamile kaldım kimyasal gebelik oldugunu ogrenince cok üzüldm ama dedimki en azından hamile kalıyormusum. Sonra 9 ay sonra hamile kaldım ama seninde 9 ay sonra olacak demek degil belki bir belki iki ay sonra yeniden hamile kalkrsn inşallah 😍😘