Grlrrr hyryozcn Benim çok yüksekti dozunu yükselttiler ilaç kullanıyorum hamileliğimden bu yana. Ne bebekte ne de bende sıkıntı var. Gelişimi de çok iyi. İlacını vaktinde ve her gün düzenli kullan hiçbir şey olmuyor merak etme