momyyyyy hyryozcn canm benimde seninle aynı haftada yüksek çıkmıştı doktorum sabahları aç karnına içilen bi ilaç verdi yarında tekrar tahlil yapıp tsh değerini kontrol edicek
Cemre20 hyryozcn ilacı sabah erkenden için hemen arkssından değil de kahvaltıyı yarım saat sonra falan yapın ilaç düşürüyor değeri ama her gün düzenli kullanın mutlaka
BaharTabih hyryozcn canım bende de var hamileliğimin başından beri kullanıyorum euthyrox diye tiroit ilacı sıkıntı yapma kendine düzenli kullan sadece her ay dahiliye poliklniğine çıkıyorum kontrol altında tutuyorlar değerlere bakıyorlar şuan 36 haftalığız
hyryozcn Iimran tşekür ederim evet ilaç verdi sabah aç karnına içtim haftaya kontrol var inş bi sorun çıkmaz
Iimran momyyyyy evet normale döndü ama ömür boyu kullanıcaksınız onu içmediğiniz zaman yine yükseliyo malesef
Deletedmom0098 @hyryozcn ilaçla düşüyor korkmayın bende 5 aydır kullanıyorum bebeğe bir yan etkisi yok ilacı içmezseniz olur her ay kontrole gidin benim doktorun hamileliğim boyunca gelmemi söyledi düşşe dahi takıp edelim dedi riske atmıyor bebek olduğu için ve bebek tiroitten besleniyor
mutser ben 9 yıldır troid hastasıyım, 9 haftalık gebeyim ve ilaç kullanmaya devam ediyorum. ilacınızı mutlaka ama mutlaka düzenli olarak doktorunuzun söylediği şekilde kullanın. düşük riski yanı sıra farklı problemlerde bebekte oluşturabilir. bebeğinizin özellikle zihinsel gelişimi için bu ilaç çok önemli. herkese sağlıklı günler
Taze_hamis mutser merhaba ben hamile kalmadan önce tsh değerim normaldi. Ama bu postu görünce korktum hamileyken hiç baktırmadım doktorda istemedi tsh hormonu. Acaba benimde kan tahlili vermem gerekir mi tsh için? Her hamile kadında bakılıyor mu acaba ?
Anne18 hyryozcn levatiron ilaç verdi banada benım de yuksek tiroitim sabahları aç karnına içiyorum 7 den 6 ya düştü eger lı hamıle kalırsam bunu ilacı kullanacakmışım eger kullanmazsam engel dogum olabilir miş
hyryozcn Taze_hamis mrb benimde böle bi sorunum yoktu 2 gebelik geçirdim bu 3. ve şuan olan bişi daha önce bendede yoktu
mutser Taze_hamis merhaba, bu testi kadın doğum doktorunuz mutlaka istemeliydi. ilk 8-9 haftada bu testi de içeren bir çok test talep ediliyor. doktorunuzla bir göürüşün isterseniz
Hamis_ Ben 9 haftalık hamileyim 4 aydır haşimato hastasıyım ve doktor kontrolündeyim ilacı düzenli kullandığınızda bişey olmaz Allah’ın izniyle tiroidden daha sıkıntılı bi durum haşimato ayrıca ama doktor takip ettiği sürece ilaç kullanıyorsan düzene girer 🙏🏻 Taze_hamis
mutser hyryozcn ilaç tedavisine başlandın mı peki ? max 3.5 değeri yüksek sınır ama kontrol altında idare edilebilir görüyorlarmış ilaç tedavisi ile düşürülebiliyor ilacabaşladıysanız ihmal etmeyin mutlaka ama mutlaka her sabah aç karınla yemekten en az 45 dk önce alın
Taze_hamis Hamis_ canım allah korusun tsh yüksekliği bende yok. Yanlış etiket yapmışsın. Sana da çok çok geçmiş olsun sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah